tisdag 3 november 2009

I sometimes stage my own death so well, I know I am freakin' wierd.


Jag ska snart till Big, är ruskigt nervös. Vet inte varför, men
det löser sig - tror det är för att vi inte setts på ett tag och för
att vi var båda lite små roliga idag för-eftermiddag.
Jag känner att jag inte har någon inspiration att skriva längre,
så förlåt mig mina vänner om jag verkar allmänt disträ men
jag finns här för er - Love you guys.

Så idag ska jag ta hand om Big, har köpt en bulle till honom
faktiskt. Det känns jätte sött, man måste ge varandra lite smått
och gott ibland. Imorgon har jag en härlig sovmorgon också - halv ett.
Ska träffa Sophia i veckan också.

Så nu, skall jag föna mitt hår och göra mig lite fräsch. Har varit
ute och power promenerat, skönt värre. Nu skall jag erkänna en liten
puckad sak. När jag är ensam brukar jag iscensätta min egen död.
Jag skojar inte, jag är ute och går. Lyssnar på värsta partyparty
låten och ändå kan jag komma in på att jag dör. Att personer som
inte vill prata med mig får reda på att jag aldrig slutade bry mig om
dem eller att Tintin går till Big, skäller ut honom - sånt kan jag föreställa
mig. Typ att jag gjort brev till alla vänner, men det är inte så att
jag tar livet av mig - nej nej. Jag är bara allmänt störd. För alla
som känner mig vet att jag är LIVRÄDD FÖR DÖDEN.

Nu ska jag leva ungt och bli schnyggare, Älska på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar