lördag 14 november 2009

Sex is when the man crush the penis into a woman vagina.


Jag har tänkt en del på ordet Knulla. I överlag så är sex
ett ganska laddat ämne som får vissa spärra upp ögonen för
att man ens nämner det. Då blir jag så förbannad. På de som
spärrar upp ögonen och tänker "ve och fasa", det är otroligt
löjligt med tanke på att de vart till genom att två personer
k-n-u-l-l-a-d-e!! Eller älskade om det låter bättre i öronen.

Men jag förstår folk som reagerar vid ordet knulla, fast nu
är det så att ordet är skit kul att säga. Haha. Nej men som
de äldre säger, samlag. Det är ju naturligt, alla behöver få
utlopp för sina djuriska drifter, för annars håller man de inom
sig och då blir det som en tidsbomb. Som efter ett tag
kommer att sprängas och de som är "in the land of fire" ligger
sjukt illa till. Men samtidigt tycker jag att man inte ska ha
sex med vem som helst.

Fine att man har one night stand men då ska de ske med
respekt och man ska fan inte glömma kondom. Sedan är det
så att sex för mig är något intimt mellan två personer och
trekant är to much för mig. Men samtidigt får man inte döma
de som har sex, som one night stand. Det är ju så att man klickar
med någon, kanske för en kväll. Men som sagt sex är ett laddat
ämne som bildar många opinioner. Det gäller bara att veta
vart man står i hela sex frågan. Men vad fan,

Knulla på vet'ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar