onsdag 18 november 2009

My head is on planet Pluto


Tränat, i 1,5 h - Am I great or what? Så imorgon kommer
min rygg, mage och allt. Ska träna på fredag igen. Jag ska
ha så sjukt snygg kropp till sommaren 2010. Vi snackar
magrutor här. Så vill ni veta hur min dag var?

Jag steg upp vid halv två kanske, hade ingen skola och
det var jätte skönt för jag stressar så himla mycket.
Just nu har jag bara i bakhuvudet att jag måste skriva på
mitt projekt, staden skiten och plugga filosofi. Det är jätte
jobbigt. Känner mig så himla lat som skjuter upp allt hela
tiden. Nej nu ska jag ta tag i detta, ska plugga filo - en
skönlitterär text skriver jag på 20 min. Om jag har rätta
flytet. Okej back to the day -

Vid tre tiden mötte jag upp Hanna Banana, i forum. Där vi
kollade på present åt Jenny, host - vi kollade på kläder till
oss själva. Hittade ett super fint linne från HM som jag ska
köpa. Kan ha på mig det på fredag. Sen så mötte jag upp mama
i Sickla. Hanna B var så snäll och körde mig. Hon fick mig
att vilja ha körkort ännu mer så nu ska jag ta tag i det med.
Men först ska jag ha navigations teorier. Devil, om du vill
följa med så börjar kursen den 7:e december?!!

Nej nu ska jag prata lite med Big, han är hemma och är sjuk
alltså han har förmodligen flensan. Men han blir sur om
jag säger det så nu ska jag kalla honom för Mr Flens.
HAHA, nej det ska jag inte. Hur var er dag? Den var säker
finfin, men Devils dag innebar AJ MIN JÄVLA ARM.
Hon vill inte erkänna att hon har skit ont och att hon mår
pisselipisspiss, hon ska spela tuff hihihihihhiiiiii.

Nej nu är jag störd i skallen, godnatt!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar