söndag 27 september 2009

att välja

idag gjorde jag slut med en vän. hon var mig nära och det här
är jobbigt. det känns som jag har ryckt på axlarna lite. det suger.
jag vet inte vad jag ska säga. jag vill bara känna att nu kommer hon
inte må dåligt på grund av mig och tvärtom. man kan inte vara vänner
om man bara sårar varandra och tar fram det dåliga ur en. jag kommer
sakna henne. så mycket. det är som jag har tagit bort en bit ur mig hjärta.
nu kommer jag inte kunna ringa till henne och gråta, skratta. nu är allt
vi gjort minnen på gott och ont. men hon kommer må bra nu. det här
suger. jag har lust att nästan ta tillbaka det. men hon ville inte vara min
vän. hon tog bort mig. hon knuffa bort mig. valde bort mig. för henne
var jag inget mer än det lilla jag va. nu ska jag sova. klarar inte av det här.

1 kommentar:

  1. em jag började nästan grtåa när jag läste de här om du vet vem och du. varför? ja vet ju varför men än då.
    tinis

    SvaraRadera