tisdag 8 september 2009

Nu kapsejsar vi ..

Alltså de här två dagarna, måndag och tisdag, har ju ta mig i brallan varit
helt förbannade. Inte pördigt. Som till exempel igår såg jag en person
som jag under inga som helst omständigheter hade lust och se. Medtanke på
vissa situationer som uppstått. Plus att jag kände mig inte alls snygg så
jag sprang in på Body Shop och gömde mig. (Jag är fullt seriös)
Sedan kollade alla på mig, kände mig inte alls anonym. Sedan
hittade jag inte alls något av värde att köpa, nöjde mig med ett enkelt
diadem - kändes lite som ett tröstpris ..

Idag då, jo jag fick en jobbig men intressant läxa i italienska. Får se hur det
går med den. Sedan den långa dagen i skolan kunde man ju ha skippat
lite, då syftar jag på de oväntade håltimmarna.
Sedan köpte min kära vän M som jag har nämnt en glass till mig
som jag SLICKA av, hör och häpna. Jag skriver sanning.
Min tunga måste ha starka muskler för att det godaste på Jordgubbs Cornetton
tämligen flög av och hamna på marken. Ha Ha, ja det var det jag gjorde.
Jag skrattade högt och M med. Toodels

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar