måndag 14 september 2009

A night to remember

Jag känner mig lite smått blödig. Okej jag erkänner.
Jag är en jätte känslosam människa. Gråter hela tiden,
åt någon sorglig låt, film - bok, jag gråter till sista Harry Potter
boken så jag är världens FJANT.

Men åter till att jag känner mig blödig just nu är för
att jag tänker på gårdagen. Som sagt så har jag nu varit med
en kille i dryga 9 månader. Vilket har verkligen gått upp
och ner, alla brukar fråga mig hur jag orkat med.
Tro mig, jag har frågat samma sak. Men man ska inte
bara ge upp om saker och ting, då är man svag.

Men det vart intimt igår, så mysigt. Det är så mysigt att sova
med en person som är så trygg, som man kan vara sig själv med.
Så ni som läser detta, var med en kille/tjej ni kan vara er själva
med. Livet är för kort för att tillbringa det att vara någon
man inte är, man ska vara omtyckt för den man är.
Han har så fina ögon. ÅH, ni anar inte hur mycket jag
vill berätta men jag håller hemligheterna för mig själv.

Ha en fortsatt trevlig kväll, skall dyka ned i den sista läxan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar