tisdag 8 september 2009

School

Idag i skolan så hade jag och M galet roligt. No shit.
Vi måste ha den mest ja, sämsta filosofilärare ever och dock klassrum. Alla som går in i
E160, E165 och E170 vet vad jag talar om - det är noll akustik där inne.
Så för att citera min lärare "jag har så ont i huvudet och klarar inte av det här, ni låter så mycket och jag ska ha föräldrarmöte idag. Jag kan inte vistas i det här klassrummet. Det går inte!"
HAHA. Ni skulle ha sett när hon sa det, som den där reklamen för medicin som löser upp
huvudvärk så bra. De ledsna ansiktena innan - så såg hon ut. Hajar ni?

I alla fall, M och jag är ena otroliga energimänniskor. Våran klass höjer alltid
på ögonbrynen och suckar (tycker vi är stööörda). Men vi fortsätter.
Men hon är världens finaste person, min lilla M. Alltid ett leende på läpparna
och framförallt älskvärd. Yiamas på dig.

Arrividerci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar