tisdag 22 september 2009

Hello my name is Borat ..

Idag känner jag mig tom på inspiration och ork. Har ett dunder stort
prov imorgon som jag inte ens kan förmå mig själv att plugga till.
Funderar på att skippa i skolan imorgon också, jag har ju legat
hemma idag och bara sovit. See, told you so - I am frigging tired.

Plus jag är lite ledsen på mr Big, varför ska han hela tiden krångla för?
Han ville att vi skulle på bio ikväll men jag orkade inte, sa att jag inte
mådde bra och då blir han sur, tror jag skadade hans ego lite. Men han
kan väl gå på bio med någon annan, big deal. Han ville väl ändå bara
se de där Stieg Larsson filmerna, som jag bojkottar för att ingen film
klår böckerna. Snacka om att förstöra något bra, det är precis som
Twilight. Någon som sett filmen, then don't if you havn't. Om du läst
boken vill säga, nu har man ju ingen mening till att läsa boken om
man inte kan fantisera ihop bilden, ni vet - omgivning och sådant.
Eller vad tycker ni?

Nu böt jag helt samtalsämne .. Äsch. Jag är ju helt wacko känner jag.
Ska kasta mig själv into some serious studying. - BLÄ.
See you folks later, gator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar