måndag 7 september 2009

Chocken

Nu är allt så sjukt fucked up, no kidding. Jag vet inte riktigt hur jag ska ta den här nyheten. Tänk dig att du fick höra något du inte alls var beredd på att höra, vad skulle du göra då?
Så jag stänger allt ute, men samtidigt går jag omkring och har alla dessa känslor inom mig.
Istället för att prata med personen i fråga skriver jag till er, alla därute som kan tänkas läsa det här. Den här nyheten får mig att tänka "räcker jag till?, varför?, ska jag strunta i dig nu?, vad vill du ha av mig egentligen?". Ja, jag kan ju bekräfta att det handlar om en kille - varför ljuga.

Nu får det här mig att tänka, är det här gränsen och ska jag lämna dig nu? Har jag nått gränsen nu och sådant fall - hur mycket?! Min kompis S säger att allt kommer lösa sig. Klart det kommer, man måste fortfarande vara positiv.
Men det är jobbigt ni vet, jag vet att jag skulle kunna prata med honom om jag vill men tänk om jag säger något jag kommer ångra? Det kommer gå bra.

Nu ska jag sova, jag har lite smått onda aningar för morgondagen. Lovar att något
big kommer hända. Jag röstar för catfight .. Arrividerci.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar