måndag 21 september 2009

Lördagen

Jag vart nerdrogad .. Jag kommer inte ihåg något av kvällen,
om jag inte haft Martina hos mig, vem vet vart jag skulle ha tagit vägen?
Hon släpade mig till centralen, påvägen dit har jag sagt att jag har
fått ont i kroppen. Jag orkade inte bära mig själv utan föll ihop
flera gånger. Taxichaffören var en otrevlig en, brydde sig inte
ett jota så när jag skulle gå ur taxin fick inte Martina hjälpa mig till
dörren. Väl på våran uppfart står jag och krampaktigt håller
i mig, men jag tappar taget och faller .. handlöst bakåt och
slår huvudet i en sten. Jag blödde ganska mycket, men allt är
okej nu. Jag mår bara fruktansvärt dåligt. Över det som hände,
vad som kunde ha hänt. Vem är det som drogar ner tjejer, killar
som försöker ha roligt? Vad är de sånt fall ute efter?

Försöker gå igenom det här i mitt huvud, men allt gör mig
illamående. Nu ska jag sova. Hoppas er helg vart bra.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar