söndag 20 december 2009

Because to night belongs to us

Gah, sammanfattning av helgen : Hilarious and snow.
Fredagen var roligast måste jag säga, kanske för att det
var som ett slags hurra för att skolan är slut och jag plus
lilla elvira vart väl extra mycket glada. Men gud vad kul
det var, jag dansade på som tusan och åh det var så
sjukt kul - bästa utgången.

Lördag, julbord på Opera källaren 3 glas rött
Fridays Rom och cola + wiskey sour (den var god)
Ambassadeur ojoj, där vart det någon cosmopolitan
och redbull + vodka. Gud vad mycket jag drack när jag
nu skrev ner det men jag vart inte alls full, knappt påverkad
eller så var jag nog det men alla runt om mig var mer full än
mig. Träffade roliga och trevliga killar Erik Oscar + han utan
namn låt oss kalla honom Håkan.

Jag är död i fötterna, längtar tills fredag för då är det dagen
efter julafton och nypes dörrar är vidöppna, wow.
Men gå ut två dagar i rad är farligt, jag tycker mest om
fredagars kvällar. Nu ska jag sova, har sovit kanske totalt
10 timmar på två nätter, Devil saknar dig. <3

Puss hej jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar