söndag 6 december 2009

The friday


Fredags, fan fan fan vad kul det var. Jag har fortfarande
ont i mina fötter efter allt dansande, skämta inte. Träffade
Vendela - en kompis till Tintin. Hon var där med hennes
kompisar, tusan vilka festliga personer. Ska ut med dom nästa
fredag, då hennes pojkvän fyller år. Sen Devil och jag var
snyggast på hela dansgolvet, det skämtar jag inte om. Vi var lite
lika också, klänningarna alltså men tusan var kul vi hade.

Det enda som sög är att jag har blivit bestulen på 500 kr,
det är jätte konstigt. Jag vet att jag inte köpte dricka för
dem med tanke på att jag använde mest mitt kort
och sen hade jag de andra sedlarna, skit skit konstigt ..

Därefter åkte jag hem till Big och sa att jag ville ha sex
med honom vilket resulterade i att han låg och garvade
åt mig och jag somnade bums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar