lördag 12 december 2009

I have ruined my face, can't stop touch it god damn it


Kollar på laws of attraction, väldigt förutsägbar och
jag har ont i huvudet. Men filmen är bra i alla fall.

By the way, tycker att Lindexs reklam för deras nya
underklädeslinje är upprörande. Förstår inte varför
de har en supermodell som Caroline Winberg som
deras frontmänniska?! Nu när vi ändå i Sverige är så
emot detta size sero, varför har vi henne? Jag tycker att
hon är fel människa, kan vi inte ha en person som
beyonce? Då menar jag en sund kurvig person.
Jag vet att smala själva kan äta mycket och allt sånt, att
de har väldigt hög ämnesomsättning men kom igen. Det
finns så många som har så dålig självbild. Varför då
ha en anorextiker? Jag predikar att ingen är perfekt men
när vi ändå strävar efter det sunda så har jag hellre Mona Sahlin
än Caroline Winberg även om hon har gjort karriär blabla.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar