söndag 27 december 2009

I have become a party animal


Shit, jag har gått och blivit vild!

Förra helgen var jag ute både fredag och lördag,
denna helg var det likadant. Men gud vad kul det
var igår kväll. Alla som var på collage, ni vet hur vilt
det var där. Det roligaste är när Winkler vart utslängd,
förlåt men det är så typiskt henne, hon såg så ensam
ut när jag och Jenny hitta henne vid garderoben.
Frågan är bara vart hon tillbringade natten ;).

Jag sov hos Mr Big, det var härligt. Han tycker jag är
rolig när jag sover, sen hade jag universums mardröm
i natt. Fy fanken, jag drömde att jag sprang och vart
våldtagen. Uschabuscha. Aldrig mer taxi för min del.
Long live da bus.

Nu är jag en sliten Emelie, ska äta en brak frukost,
träna och bli snyggast. Ha en fin söndag, imorgon väntar
jobb!

Puss och adjök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar