onsdag 30 december 2009

Emelie is a psykoooo


Nedan kan du läsa om att jag hade en konstig natt, jo

jag badar i hormoner. Det är helt otroligt, ena stunden

vill jag bara gråta, skrika och andra få värsta rådampet.

Så igår började jag och Big bråka, eller nej correction jag

började bråka med honom vilket var jätte onödigt.

Sen så gick jag dit, då var klockan omkring halv elva och

han låg död i sin säng. Sen så väl där, när vi ligger eller

han ligger och håller om mig får jag värsta cpn och börjar

snacka om att han inte vill att jag ska vara där och blabla

förstår ni vilket jävla psyko jag är?! I am a fucking psyko bitch.

Då började jag ta på mig mina kläder och han tyckte jag var

barnslig som skulle gå, "men du vill ju ändå inte att jag ska vara här".

Förstår ni hur störd jag är?! Så var han tvungen att hålla i mina

armar och spärra upp sina nyvakna ögon och säga:

"Om jag inte ville ha dig här skulle jag inte ha bett dig komma,

lägg dig här nu och sov." Jag har allvarliga problem, plus

att jag fryser hela tiden och mår illa. Kanske jag håller på att

bli sjuk! For real.


Bye bye, nu ska jag jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar