onsdag 2 december 2009

I am dreaming about a sunrise


Brukar ni fantisera konstiga saker? Ni svarar förmodligen
ja på den här frågan. Om inte så passa på att börja. Jag
tror inte att det går en dag utan att jag drömmer, fantiserar.
Det är det som får min dag ihop. Jag fullkomligt älskar
att tänka ihop olika scenarion, det sätter krydda på verkligheten
minsann. Jag drömmer av någon anledning av att ha på mig
en fin krämvit lång klänning med fläta runt hela huvudet och
gå på bröllop med Big, dansa och dricka champagne. Varför
gifter sig ingen i min omgivning? Det bästa som finns är
bröllop, julafton, födelsedag (min), nyår och att resa.

Att ha dessa ting varje dag skulle jag skita i att drömma, men
vad vore det roliga i det? Nu vill jag drömma om att
jag orkar med skolan, plugga som satan - seriöst. Är det
inte världens härligaste dröm? NOT! Fuck heller, jag drömmer
hellre om kärlek som alltid kommer hålla, en massa pengar
eller om bättre dagar. Vad drömmer du om? Sms:a ...
Tooodeley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar