lördag 12 december 2009

fool again


Angående igår, jag tillbringade natten hos big.
"Sover du?" sms:et var början av att han skulle skriva
"jag är jätte ledsen, kan du komma?" Helt otroligt att
en kille som han kan skriva till en tjej att dom har känslor.
Världen står i lågor, så jag gick det och sov. Vet inte hur
vi lyckades men vi behövde inte ord för att prata, de enda orden
som sades var: Vi hörs! Det var imorse när han skulle åka till
jobbet .. hahaha.

Någon som sa för mig var en kille som heter Morin:
"Vad gör du ikväll?" När jag inte svarat för jag stängt av
mobilen var ett till sms "Antar att du sover ;)"
Jävla äckel, ska kasta en sten nästa gång i hans huvud
så det blir mosat på riktigt. Vet exakt vad jag ska göra
om jag ser honom i skolan,

Stay tuned!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar