måndag 21 december 2009

Great but not fantastic

Igår kväll var mysig slash nervöst.
Big hämta upp mig i bilen sen åkte vi till Sickla för att gå
på bio och hela nacka gymnasium var typ där. Träffade en
kompis Jessica som brukade träffa Big och det var en udda
situation som bara får mig att börja skratta.

I alla fall, väl framme i kassan så börjar hon tjejen
fråga vart vi ska sitta och Big säger:
Längst bak så vi kan hångla ifred.
Jag blir självklart pionröd i hela ansiktet. Gud.

Vi såg Avatar, HÅLL ER BORTA. Seriöst, en segare film
får man leta efter. Allt det lovade hånglet resulterade till
att jag halvt sov på Big som hela tiden undrade om vi skulle
gå. Visst, grymt bra gjort och allt men efter nästan 2 timmar
ville man skjuta sig i skallen.

Hemma hos Big, en stor mur av snö gör det omöjligt att komma
in i stugan och ut genom huset kommer Rasmus. Jag står
och fryser varpå Rasmus stolt säger att han har åstadkommit
den där högen, återigen börjar jag skratta. Big tar fram skyfeln
och börjar skotta, sen sov jag som en bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar