onsdag 9 december 2009

Make my daaay


fan vad jag suger hååååååårt, hehe. Gud vad jag svär mycket måste
verkligen sluta med det, inga fina dyra flickor svär. Tolkas whatever.

I alla fall, igår tränade jag som sagt och idag gjorde jag misstaget
och proppa i mig pizza .. Smäll på fingrarna. Men ska träna idag
efter att jag lekt med Elvispen. Måste bli av med den.
Så nu känner jag mig fet som är jävla flodhäst, usch!

Ska bädda sängen nu, vill inte att folk sitter i min säng utan
att den är det. Om du har gjort det; Så tycker jag du är äcklig
respektlös mot min hygien när jag sover och sen så att
du är fullkomligt störd. Ingen fattar att sängen för mig är
helig! Åh allt som en person som kommer till mig gör i min
säng säger mycket om hur jag beter mig mot dem.

Ching chong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar