torsdag 3 december 2009

I will perish twice


I natt eller igår kväll smsa jag med Mr Big och han mår väl
inte så bra. Så istället för att säga varför så döljer han det, nu
undrar jag bara om det har hänt något. Eller att han tror att
jag ska döma honom pga det som har hänt. Jag undrar bara
varför man inte bara säger som det är, hej jag mår dåligt och
det är för att blablabla. Eller så är han bara ledsen, det går ju.

Så inatt drömde jag ett jätte hemsk dröm, om honom. Det var
inget att jag såg honom med någon annan utan det var känslan
som skrämde mig. Sen när jag vaknade vid sex tiden så såg jag
att han hade skickat två sms till mig, varav det ena var ett svar
på det jag skrivit: "Jag vill det visst" och "Kom".

Nu tror han säkert att jag struntade i honom, men jag var så
fruktansvärt trött och somnade direkt efter mitt sms. Så jag har
ingen aning vad jag ska göra, delvis vill jag inte pressa honom
att säga något som han kanske inte vill säga men och andra
sidan så vill jag att han ska kunna prata med mig, åh.

Det känns som han spelar en massa spel och jag vet inte
reglerna, ska det fortfarande vara så efter nästan ett år?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar